مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-29اجتماعي

330 نفر در خراسان جنوبی طی روزهای تاسوعا و عاشورا خون اهدا کردند 


مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعداد 330 نفر برای اهدای خون به مراکز و پایگاه های انتقال خون مراجعه کردند که 274 نفر موفق به اهدای خون شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعداد 330 نفر برای اهدای خون به مراکز و پایگاه های انتقال خون مراجعه کردند که 274 نفر موفق به اهدای خون شدند.

کامبیز مهدی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی عزاداران در قالب پویش اهدای خون مهر سرخ همچون سالیان قبل خون خود را اهدا کردند.

وی بیان کرد: همچون سالیان گذشته در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اداره کل انتقال خون خراسان جنوبی اقدام به برگزاری پنجمین دوره پویش اهدای خون مهر سرخ از ابتدای محرم کرد که تا روز نهم مرداد نیز ادامه دارد.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی افزود: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعداد 330 نفر برای اهدای خون به مراکز و پایگاه های انتقال خون مراجعه کردند که 274 نفر موفق به اهدای خون شدند و از این تعداد 19 بانو و255 نفر آقا بودند.

مهدی زاده با اشاره به تاثیر پویش مهرسرخ در راستای رفع ازدحام در روزهای خاص گفت: در سال های گذشته تعداد اهداکنندگانی که در روزهای تاسوعا و عاشورا اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

330 نفر در خراسان جنوبی طی روزهای تاسوعا و عاشورا خون اهدا کردند 

330 نفر در خراسان جنوبی طی روزهای تاسوعا و عاشورا خون اهدا کردند